logo_1-05

לשיחת יעוץ חינם התקשרו 050-3080810
משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש"ח

(לא כולל מקלחונים, ארון אמבטיה, מראה וכיור)

משלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש"ח

(לא כולל מקלחונים, ארון אמבטיה, מראה וכיור)

שאלות ותשובות נפוצות

אנחנו יודעים שבחירת מקלחון חדש יכולה להציף איתה לא מעט שאלות. בדיוק בגלל זה, הכנו עבורכם את המאמר הזה שיענה על השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים בנוגע למקלחונים שלנו. 

האם מקלחון יכול להתאים בכל בית?

אולי תופתעו לדעת, אבל במרבית הבתים בישראל תוכלו למצוא מקלחונים מסוגים שונים. מכך, אפשר להבין שמקלחון יכול להתאים כמעט בכל בית, בהתאם למרחב שקיים בחדר האמבטיה ולצרכים של האנשים הגרים בבית. הטכנולוגיה ושיטות העיצוב של היום מאפשרות לנו לעצב ולהכין מגוון מקלחונים שכל אחד יאהב. 

האם הזכוכית של המקלחונים עמידה?

בוודאי שכן. על מנת שתוכלו להשתמש במקלחון בבטחה, הזכוכית המקיפה את המקלחונים נעשית בצורה מיוחדת. מדובר בזכוכית עבה יותר מהזכוכית שאתם רגילים לראות בכלי בית או חפצי נוי, כך שהיא תחזיק מעמד בסביבת מים חמים, אדים או בזמן שתישענו עליה. הזכוכית המרכיבה את המקלחונים היא חזקה במיוחד ואתם יכולים להשתמש בה בראש שקט.

האם אתם מייצרים מקלחונים מותאמים אישית?

אנחנו ב-“מקלחON” מתמחים בהתאמה אישית של המקלחונים המיובאים שלנו לבית הלקוח. אנחנו מבינים את החשיבות של התאמה מקסימלית של מקלחון לסביבתו, כך שכל לקוח ולקוחה שמגיעים אלינו יוכלו לצאת עם מקלחון שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. במידה ויש לכם פרמטרים חשובים עבור המקלחון הבא שלכם, תוכלו לדבר עם הנציגים שלנו ויחד נבין מהו המקלחון שהכי מתאים לכם. 

כמה זמן לוקח לעצב ולהכין מקלחונים מותאמים אישית?

כשמכם כן הם, מקלחונים מותאמים ומעוצבים אישית הם מקלחונים שדורשים הרבה יותר עבודה והכנה מהזמנה של מקלחונים מוכנים מראש. אנחנו ב-“מקלחON” משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המקלחונים המעוצבים שלהם כמה שיותר מהר, אך הזמנים עלולים להשתנות בהתאם למאפייני המקלחון. במידה ואתם מעוניינים בשירות זה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכדי שנעניק לכם לוח זמנים מדויק יותר. 

האם זה בטוח שילדים ישתמשו במקלחונים?

כמובן שכן. כל מקלחון שאנחנו משווקים הוא מקלחון שבטוח לשימוש עבור כלל האוכלוסייה, גם לילדים. המקלחונים שלנו מגיעים עם כל הפיצ’רים שישמרו על הבטיחות של הילדים שלכם בזמן המקלחת. 

האם אפשר למצוא אצלכם מקלחונים במחירים נמוכים?

לנו ב-“מקלחON” היה חשוב להעניק לכל אדם בישראל את האפשרות לקנות מקלחון איכותי. לכן, אנחנו מציעים מגוון רחב של מקלחונים בטווח מחירים רחב במיוחד, בכדי שכל אחד ואחת יוכלו להרשות לעצמם להתקלח בנעימים מבלי שיכאב להם יותר מדי בכיס או בלב.

אנחנו ב-“מקלחON” נשמח לעמוד לרשות כל אחד ואחת מכם ולספק לכם מקלחונים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו עובדים עם יבואן רשמי ואישי שמספק לנו את המקלחונים העמידים והאיכותיים ביותר בשוק. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם זקוקים לייעוץ בבחירת דגם המקלחון המושלם עבורכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 053-3080810.

יעניין אתכם גם...

תחזוקת מקלחון

מקלחונים, או המקלחת, הוא אחד המוצרים שאנחנו משתמשים בהם הכי הרבה בבית ובשגרה שלנו. הימים שבהם המקלחון הביתי לא עובד הם נדירים, מה שאומר שהוא

קראו עוד »
דילוג לתוכן